19 Aralık 2010 Pazar

dilek perisi


Bir peri hayal ediyorum,gözlerimi kapatıp.Geliyor odama ve soruyor...
3 dilek hakkın var,ne olmasını istersin hayatında?

Düşünüyorum.Ağzımdan çıkacaklar önemli.düşünmek gerek.Ev,araba,para,güzellik,eş,çocuklar,mutluluk..hayır değil..Düşünüyorum.Hepsine sahip olabilirim istersem.Bu farklı birşey olmalı.

İlk dileğimi söylüyorum..Bundan sonra ben ölene kadar arka planda hep frank sinatra çalacak.Peri kızı torpil geçip bir de plaktan dinletmeye başlıyor o şarkıları bana..ve ikinci dileğime geçiyoruz..İkinci dileğimde rüyalarımda artık tam şu an aklımdan geçeni göreceğim hem de ömür boyu diyorum..Kabul ediyor benim sevgili perim.Denemek için uyutuyor beni.Mutlu bir şekilde uyanıyorum.Tamam diyorum bayıldım buna.üçüncüye geçelim mi?Ve söylüyorum son dileğimi.Benim bir sevgilim var.Onunla ömür boyu hiç ayrılmayalım.Peki diyor.Onun kollarında öleceksin.bu dileğinde yerine geldi.

Peki söyle bakalım merak ettim,neden bunları diledin?
Fondaki şarkıyı Stranger in the night yapıp anlatmaya başlıyorum.

Frank sinatra çalmalı ben yaşarken.evet..film tadında yaşamalıyım hayatımın geri kalanını..Başrol oyuncusuymuşum gibi..üzülürken bile filmin içinde olduğumu zannetmeliyim.Senaryo gereği ağlayacağım,repliklerimi söyleyeceğim.gerçeğe uygun olacak..günlerce hatta belki de aylarca hiç bitmeyecek çekimler..sonra ışıklar kapanacak.yönetmen terini silecek.gelip bana teşekkür edecek..üzüntüm de mutluluğum da o filmde kalacak..evet frank sinatra çalmalı hayatımın fon müziğinde ve ben film tadında yaşamalıyım hayatı..


Üçüncü dileğim çok basit.Sevgilimin beni çok sevdiğini biliyorum.Beni sevmesini dilemedim o yüzden.Sadece hatalarım yüzünden onu kaybetmek istemiyorum.film tadındaki hayatımın baş rolünü onunla paylaşmak istiyorum.Ömür boyu gitmesin bir yere.Çekimler dışında birbirimizi yiyelim ama biraz profesyonellik lütfen!senaryo gereği şu an beni öpmesi gerekiyor.Sunrise in the morning çalabilir arka planda beni öperken.Sevişirken This is my love çalmalı.Hamileliğim boyunca aş ereceğim.Ve hep downtown çalacak.Yaşlanacağız.Albümleri açacağım ben bayramlarda.Şeker bayramındaki çikolata reklamları gibi önce hüzünleneceğiz resimlere bakıp.Hey gidi günler diyecek,yaşlandık be hanım.Hadi be ordan diyeceğim,fark ettirmeden gözümün yaşını silerken.o sırada Yesterday çalacak tabi.Sonra kapıda araba duracak.Çoluk çocuk,torunlar falan eve koşmaya başlayacak.birden neşeleneceğiz.Thats amore çalacak.Ben kek falan yapacağım. O kadar güzel bir film olacak ki bu.İkimizde filmin büyüsünden kaçamayacağız.

Peki ya ikinci dileğin?

Onu atladım mı?Çok uyuyorum.Neredeyse bir günün yarısı kadar.O film tadında hayatı kaçırıp geceleri kabus dolu rüyalarla hayatımı ziyan etmek istemiyorum.

Anladım ama ne görmek istedin?

Ne olabilir?

Hadi ama..söylemeyecek misin?

Rol arkadaşımı tabi ki.Şeyy..Ben uyurken bile onu çok özlüyorum da..