29 Aralık 2010 Çarşamba

şarkı

Orta okuldayken,okula yarım saat kala,okulun karşısında oturan arkadaşıma giderdim.Ezgi..5 kızdık.Hani şu ergen kız grupları olurdu ya onlar gibiydik biraz,biraz da okulun çetesi gibi.Neyse Ezgilerde yaptığımız iki aktivite vardı sims oynamak ve müzik dinlemek.İngilizcemiz my name is seviyesindeydi ama Justin Timberlake'in,Britney'in,Blue'nun şarkılarını falan baya baya söylüyorduk o zaman.Hatta en meşhurundan Tiziano ferro vardı o zaman.Biz ingiliceyi sökmüş italyancaya da yavaşça el atmıştık.

O zamanlarda bir döneme ait bir melodi vardı kafamda.Ama sevgili google bile netleştirememişti melodi ve sözlerini.o zaman bildiğimi sandığım şarkının sözlerini bilmem kaç defa yazmıştım aratmıştım ama nafile..Bildiğim sözler sadece uydurmaymış:)

O kadar kafamı meşgul etmişti ki bir ara..Sonra bulamayınca vazgeçtim.Dün gece radyomu açmış,dersimi çalışır iken(aferim kızım),radyoda çalmaya başladı parça.Allahım resmen ağlayacağım.Şuan ki ingilizcem bir nebze daha kuvvetli olduğundan hemen doğru sözlerini arattım google'da.Google tamam dedi,buldum ben bunu,böyle desene dedi.Ve buldu.Şu an parçanın yaklaşık 80. tekrarındayım.Bir daha kaybetmeyeceğim seni parça.Parça parça diyorum da onun bir adı var.Titiyo dan Come along with me.kamılon kamılon diye az söylemedik bu şarkıyı zamanında..