30 Mart 2011 Çarşamba

*inatla hasta olduğumu kabul etmedim.alerji dedim..ama yemişim mikrobu resmen..hapşır hapşır öldüm günlerdir..
*hasta olduğunda derse gitmemek için sebebin olması..güzel olduğun kadar küstahsın da..
*tavuklu makarna,brokoli çorbası derken adam akıllı yemek yemeyi unuttuğumdan hasta olduğumu iddia eden teyzeme,bol acılı tarhanası için teşekkürlerimi sunarım..
*tuvalete giderken karikatür dergisi aramaktan başıma hal gelecek sanırım.kısaca donuma edeceğim yani..
*hastayken extazi almış gibi oluyorum kafam güzel oluyor..yeşil çayların,acı biberlerin,bi tomar hapın buna etkisi nedir bilemiyorum.ben mikroplarla aynı bedende yaşamanın buna yol açtığını düşünüyorum.
*2012  bizim fakültenin bahçesinde çekilmiş gibi..ciddiyim...
*derste epilepsi yerine epilasyon diyen arkadaşımadır tebriklerimin en büyüğü..
*şu üniversite sınavlarının halini gördükçe yırtmışım paçayı diyorum..toka yok,kendi kalemin silgin yok,tek başına gelmek de yok..paralarını teslim edebileceğin biri olmalı..bahçeye gömmeyi düşünmüyorsan tabi..ama bence eksik birşey kalmış..herkese işçi tulumu diksinler.tek tip gelinsin sınavlara..rengi de turuncu olsun..mal gibi.
*koltuğum var ama oturmayı unutuyorum..yerde otururken belim ağrıyor bazen,aa koltuğum vardı benim diyorum.kalkıp oturuyorum..
*şu nezleyi de atlatayım,tamamen iyileşeceğim.