30 Mart 2011 Çarşamba

mathilda


Ortak şeyler var  hayatta.onlar gerçekten ortak mı acaba..ahaha şizofrenliğe gel..yani demek istediğim mesela aynı şarkıları sevenler,aynı filmlere bayılan insanlar var..aa ben de o şiire hasta olmuştum falan.tamam seversin de aynı şarkıyı sen 1 milyon kez dinlemişsindir,o 100 defa dinlemiştir..o şarkıyı dinlediğinde sen hüzünleniyorsundur,o neşeleniyordur.sen akşam dinlemeyi seversin.o sabah uyanınca açar falan fıstık..yani aynı şarkıyı sevmek demek ortak yan mı demek anlamıyorum..tamam güzellik hepsi ama kimse birbirinin aynı değil ki..olmasın da zaten.böyle daha güzel..senin anlam katışın,düşünüşün bana da yeni kapılar açacak,düşüncelerin benim için de anlamlı olabilir.yeni kapılar açabilir bana..keşif yaptırabilir.

hem severim ben keşifleri..başkalarını dinlemeyi falan..o anlatsın ben sabaha kadar dinleyeyim onu..konuşmak kadar heyecan verir bana..o konuda cahil olduğumdan falan değil.severim ben dinlemeyi.

bunlar geldi aklıma gece gece..15 saat boyunca uyuyunca kafa yapabiliyor işte bazen.kafam güzel tabirini de seviyorum ben galiba..kafan mı güzel?evet beybi kafam güzel..