29 Ocak 2011 Cumartesi

..

hiç özrü yoktu,çünkü özrü kabahatinden büyüktü hepsinin.kahraman olmaya gerek yoktu.iki kişiydik sadece,ha sen beni kurtarmışsın ha ben seni.gereksizdi.pamuk prensesi öldüremeyen avcı misali,neden öldürememişti sahi?ya da kırmızı başlıklı kızı yiyen kurt çok mu kötüydü ki?ya da gargamel?en delisi de pinokyo olsa gerek.gepettoyla mutlu mesut yaşamadılar mı en sonunda.

salaklık çekilmez bela.salak olmak başa bela.20 yaş en büyük illetmiş.hata yapmadan öğrenilemiyorsa,okullar neden var?ya da bu yaştaki hatalarımı neden kimse öğretmedi bana?niye gargamelle şirinler dost olamadı,çok mu zordu?bi evde iki güzel olsaydı,kraliçe prensesi kıskanmasaydı,birlikte cilt maskei yaptırıp,kuaföre gitselerdi,hayat daha güzel olmaz mıydı..ve daha basit.hatasız.ve yapılan hataların mesela bedeli olmasaydı..

joker hele..masal kahramanı gibi.batman mi joker mi iyilik tarafında olan?tartışmalı..jokerin amacı neydi?herkesin kötü bi tarafı olabileceğini göstermek değil mi?ee ne oldu sonunda.haklı çıkmadı mı.

hep söylüyorum,masalalar,filmler,şarkılar olmasaydı,hayat daha güzel olurdu diye.onlar yüzünden siyahla beyazı öğrendik,griyi değil.kabul edemedik karşımızdakini,eğer birazcık kötüyse siyahtır dedik,ya hep ya hiç prensibi.filmler yüzünden mucizelere inandık,çabalamadık.gerçek aşkı bulacağımıza inandırdık kendimizi.bulduğumuzdaysa bilemedik kıymetini.gerçek aşk diyorum da,bu zırvalıkları da filmlerden öğrenmedik mi..gerçek ne aşk ne..hepsi bombok işte..daha türkçesi,bitti işte..herşey bitti..