18 Ocak 2011 Salı

yazı -sınav dönemi

*Uygulama sınavlarını seviyorum.mutlaka bi anormallik yaşanıyor.Kapıyı bana ver diyen hoca gördüm.yorum bile yapamıyorum.
*kütüphanede yatıp kalkan insanlar var 1 aydır,hala aynı notu alabiliyorlar ya benle,işte burda ciddi bi problem olduğunu düşünüyorum.
*o kadar mantar,kene vs arasından pubis bitine takılan arkadaşlarım,azcık da başka şeylere çalışaydık,şimdi diken üstünde oturuyor olmazdım.
*eve geldiğimde demlenmiş çay görmek istiyorum.anneeeeee seni özledim.
*anneme bana kargo yolla,sizi özledim dedim.ne yollayayım dedi.çorba falan yapıp koyarsın dedim.bir büyük valiz yemek göndermiş.hesapladım her güne 5 öğün düşüyor sınavlar bitene kadar yiyebilmem için.vur dedik anne..
*pazartesileri seven adam,yaşlanmaz ..ben bunu bilir bunu söylerim.
*sınav zamanı dağılan odamı,sınavlar bitince toplamayı sevdiğim kadar başka neyi severim acaba?bi de sabah uyandığımda esas uyanmam gereken saate daha çok zaman olduğunu görmek de insanın coşkusuna coşku katıyor yemin ederim.
*özene bezene çalıştığın konunun aslında sınav konularında yer almaması,aslında boş yere uykusuz kalmış olmak.kahır bela.
*sınavda sorunun seçenekleri okunmuyordu.hocaya bunu söylediğimizde,olduğu kadar dedi.bişey demedik.diyemedik.notlar açıklandığında bi arkadaşım 59,5 la kalıyorum hocam dedi.olduğu kadar yavrum bütte 60 alırsın dedi.
*zilli sınav diye bişey var bizde.zilli sınav.
*sınavların bitmesini dört gözle bekliyorum ama o zaman da derin bi boşlukta olacağım biliyorum.geçen dönem finallerden sonra uzun zaman kendime gelemedim.ders notlarımla bakıştık kaç gün.
*durakta öpüşen çift gördüm.medeni olduğum için bakmadım.
*sınav sonrası biraz moralim yerine gelsin diye saç kestirmeye gittim.saçların boya mı dedi kadın.hayır dedim.güldü.ben kuaförüm dedi.anlarmış.değil dedim.kaşlarınla alakasız dedi.dedim boya değil.uçları daha açık dedi.dedim bi sittir git.mal karı.bi saç kestircez burnumdan getirdi,benim saçım sana ne..boya olsa neden söylemiyim zaten döt..sinir oldum.
*gidip,gece uyuyamadığım uykuyu uyuyacağım.yangın yanması gibi oldu.yangın yanar,yen içinde kalır.sınavlar bitince direk 3 gün uyuyacağım.kendime serum taktırayım birde.
*uyuyacağım ya da yemek yiyeceğim zamanlarda benim pek sevgili ev arkadaşımın temizlik hisleri kabarıyor.iki saattir temizliğini bitirse de sessiz olsa,zıbarıp yatsam,rüyamda kendimi başka alemlere adasam diye bekliyorum,nafile,elektrikli süpürge kapanmadı hala.iyi ki iki odalı bi evdeyiz.zira,bu evi 55 dk dır süpürüyor.kesintisiz.çıkayım da bi kavga edelim.
*siyutumorrof
*