18 Ocak 2011 Salı

yazı-

*uranüs diye bi kız var bizim sınıfta.bi hoca oranüs dedi.baktım.kustum.yok kusmadım ama içime kusar gibi oldum.
*Dalçiçek diye kız tanıdım daha ne isteyeyim.
*Teyzem bana  geldiğinde,yarın çalışacağın dersin notları bunlar mı dedi.yok dedim onlar benim mevcut olan tüm notlarım.yani 15 dersin notu.ee şükret işte ya hepsi tek ders olsaydı dedi.bi süre algılayamadım.zira tek dersimin notu bile,300 sayfa kadar.abartı yok.teyzem bana moral vermeye çalışırken saçmalıyor.cümle gayet samimi.
*not demişken,kütüphanede yan masama oturan bi çiftin notuna baktım,ibf de okuyorlar sanırım,10 sayfa kadar.benden 4 saat sonra geldiler,1 saatte 3 kere mola verdiler,sonra da kız ben çok sıkıldım dedi,gittiler.arkalarından ağladım.ağlayarak çalıştım.o gece uyumadan çalıştım.sabaha kadar çalıştım.hüzünlüyüm.
*içim dışım bakteri mantar olmuşken,bu ara hormon çalışıyorum.virüs çalışırken grip olmuştum,şimdi de depresyona girerim artık.çalışmıyorum,yaşıyorum.
*otobüs kartımı unuttum.büfeden bilet aldım.elimde kitaplarla otobüse bindim.bileti geçirecektim ki,şöfor kızdı hatta resmen bağırdı.bağırmakla kalmadı haykırdı.paranız mı çok kızım sizin dedi.kartınızı geçsenize dedi.unuttum bile diyemedim.geç geç dedi.resmen azarlandım.
*emre altuğ modumdan serdar ortaç  moduna girmek istiyorum artık.ciddi gibi bakıp içten içe binlerce dansöz var falan diyeyim.ama yok,akıllanmam ben,ağlamalara doyma emi sen kız!!
*cümleleri ögelerine ayırmak diye bişey vardı eskiden.ne işe yarar diye merak ederdim hep.ama artık merakımı gidermiş bulunmaktayım.tümleç kullanmayan adam var resmen.sen gider,ben gelir falan diye bi muhabbet dolaşıyor ortada.tümleç iyidir.nesne iyidir.özne yüklem uyumu iyidir.tamlama iyinin de iyisidir.lütfen ergenler.türkçe konuşun.hayır,20 yaşındayım resmen yaşlanmış hissediyorum kendimi sayenizde.sağolun yani.apaçiler.
*apaçi deyince alakasız ama aborjin geldi,aborjin deyince de sıla hasreti düştü göynüme.ey avustralia,gelecem öpecem toprağını.öpmeyebilirim de..malum örümcek falan.

*siyutumorrof