28 Ocak 2011 Cuma

this is from kaptan spark

*optik kağıda duyulan eşsiz sevgim..
*beş kere altı otuz,beş kere yedi otuz beş,beş kere sekiz kırk,beş kere dokuz kırk beş..
*bi insan her seferinde aynı taşa nasıl basar,o taşın altı her seferinde nasıl suyla dolu olur,nasıl yarabbim.
*mutsuz olmak,kışın sıcak pijamalarını çıkarıp,soğuk bi kazak giymek gibi..
*mutlu olmak,izlediğin dizinin bu haftaki bölümünün çıkmış olması..
*finallerimden aklımda kalan bir sürü şey var..en çok özlediğim (!) sabahları 5 te uyanmak olacak sanırım ha bir de vitaminsiz yaşayabildiğimi ispatladım.
*tekrar mutsuz olmak,başka yere yatıya gittiğinde lens kutunu unutmuş olmak,allahım ne yapacağım ben..
*tatilde yalnız film izleyip kitap okuyacağım.en büyük derdim kitabın arasından ayracın düşmüş olması,en büyük 2. derdim ise film izlerken kola almaya gitmeyen kardeşim olacak.
*bebek nasıl bi mucizedir yarabbim.3 kiloluk şey resmen bizim gibi davranıyor,gülüyor falan,inanası gelmiyor insanın.
*çocuklarında nasıl bi dikkati varmış.az önce 8 yaşındaki kuzenimle film izlerken geri al dedi.ya izle bişey olmadı dedim.metroda başka bi karakterin kulaklığından 1,6 sn duyulan müzik hoşuna gitmiş.tekrar dinledi.ben o saatten sonra film izleyemedim.
*şu an ailemle deniz kenarında  balık yeme planımız varken,teyzemin bizler için makarna yapıyor olması,buna da şükür.
*yaşlı olmak güzel.ananemi görünce yaşlanmak güzelmiş diyorum.
*öğrenci işlerine uğradım gitmeden önce.giremedim.büt tarihlerini soranlar tarafından işgal edilmişti.allahım sana şükürler ola.makarnadan sonra bir kez daha..
*kaybolmayan aşk istiyoruz.bu da sana gelsin..