20 Ocak 2011 Perşembe

yazı

*odamda tabağın içinde,çürümeye terk edilmiş bi portakalım var.üzülüyorum.
*risk nedir?risk yarın iki sınavım olduğu halde benim burada yazı yazıyor olmamdır.
*şarkı söylemek güzel şey vesselam..türkü söylemek daha can.
*hastanenin tuvaletinden pantolonunu çekmeden çıkan teyze gördüm.abartmıyorum istesem tüm namehrem kısmını görürdüm.ama bakmadım.neyse başka kimse görmedi.
*annenden nesquik istediğinde,sıradan bi kakaolu süt getirmesidir çocukluktaki intihar sebebin.hayat zor.
*ergenlerin facebookta 15 tane ebeveyn ekleyip,39 tane kardeş eklemesi,ha üstüne üstlük 80 tane de çocuk var.beni kahreden en büyük şeylerden sanırım.
*iyileşmek,güzel..
*klasik sorular var sıkıldığım.eve gittiğimde komşuların,ee okulun ne zaman bitiyor demesi gibi..
*sanki çalışmak insanın ruh halini düzeltebiliyor.sadece uykusuz oluyorum.başka acım olmuyor.iyileşmek.kesinlikle güzel..