6 Ocak 2011 Perşembe

yazı

*Çektirdiğim sadece birkaç sayfalık bir nottu.Adam bir buçuk diyeceğine,on bir buçuk dedi.Ve ben kısa süreli kalp krizi yaşadım.
*Dolmuşta en arka dörtlüdeki koltuğun tam ortasındaki iki koltuk var ya,sadece o koltuklar boş olunca geri iniyorum o dolmuştan.Hiç sevmiyorum o koltukları.
*Grip salgını var sanırım,dikkat.Annemin de çok fena grip ilaçları var,canını seven kaçsın.En son bu sabah bana brokoli kaynat suyunu iç,çok c vitamini varmış dedi.sustum.kapattım zannetti,kapattı telefonu.buradan sesleniyorum.'portakal ne günler için var anne,bilemedim'.
*Derslere gelmeyen hocalara da sesleniyorum hazır seslenmişken;'iyi ki varsınız,ne hoş insanlarsınız da,yapmadığınız dersleri kimsenin bilmediği zamanlarda yapıyorsunuz da elinize ne geçiyor?sizin yüzünüzden okula geldiğim halde kaçırdığım ders sayısıyla amfiye yol olur.'
*Sınavların bitmesini,iyileşmeyi şiddetle bekliyorum.Şimdi seçim olsa,Cem uzan grip virüsünü yok edeceğiz diye haykırsa billah ona veririm oyumu.
*buradaki dolmuş durağında 'haydi okul,okul diye bağıran adamlar var.Gerçekten.Haydi kızlar okula reklamında bu adamları oynatacaksın.Okula gitmek isteyen kız kalmaz.Çoktur sabahları o klon amcalarla karşılaşmamak için okula gitmediğim.
*Bugünkü derste hoca farklı isimlendirmeler buluyorum ama kimse beni dinlemiyor diyerek bizimle derdini paylaştı.hocam bunlar güzel şeyler ama kusura bakma bulduğun isimler çok tırt geldi bana.
*Yolda yürürken elimdeki bisküviye gelen kedi gördüm.Ama benim daha çok ihtiyacım vardı o son rondoyu yemeye.Zira kedi toplamda 3 kedi ederdi.
*Barış manço dinlemeyi çok özlemişim ben galiba.
*Rüyalarım diye kitap çıkarabilirim.Daha dün gece gördüğüm rüyada 5d sinemada müzikleri bana flütle yaptırıyorlardı.Ey bilinçaltım,ne olur bu oyunları etme bana,korkuyorum!